-
Centrum Informatyczne Edukacji (CIE) w oparciu o art. 39 ustawy z dnia 28 kwietnia 2022 r. o zasadach realizacji zadań finansowanych ze środków europejskich w perspektywie finansowej 2021-2027 (Dz. U. z 2022 r., poz. 1079) przystąpiło do realizacji przedsięwzięcia partnerskiego „Wsparcie cyfryzacji systemu egzaminacyjnego”, objętego wsparciem w ramach Krajowego Planu Odbudowy i Zwiększania Odporności z pożyczki bezzwrotnej z planu rozwojowego w ramach inwestycji: C2.2.1. Wyposażenie szkół/instytucji w odpowiednie urządzenia i infrastrukturę ICT w celu poprawy ogólnej wydajności systemów edukacji.
Rozwiń artykuł Informacja o rozpoczęciu realizacji przedsięwzięcia partnerskiego „Wsparcie cyfryzacji systemu egzaminacyjnego” -
Centrum Informatyczne Edukacji (CIE) w oparciu o art. 39 ustawy z dnia 28 kwietnia 2022 r. o zasadach realizacji zadań finansowanych ze środków europejskich w perspektywie finansowej 2021-2027 (Dz. U. z 2022 r., poz. 1079) przystąpiło do realizacji projektu partnerskiego „Utworzenie i upowszechnienie portalu infozawodowe.men.gov.pl”, realizowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus w ramach Programu Fundusze Europejskie dla Rozwoju Społecznego, Działanie 01.04 Rozwój systemu edukacji.
Rozwiń artykuł Informacja o rozpoczęciu realizacji projektu partnerskiego „Utworzenie i upowszechnienie portalu infozawodowe.men.gov.pl” -
Centrum Informatyczne Edukacji (CIE) w oparciu o art. 39 ustawy z dnia 28 kwietnia 2022 r. o zasadach realizacji zadań finansowanych ze środków europejskich w perspektywie finansowej 2021-2027 (Dz. U. z 2022 r., poz. 1079) przystąpiło do realizacji projektu partnerskiego „Rozwój systemu monitoringu karier absolwentów i absolwentek szkół ponadpodstawowych”, realizowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus w ramach Programu Fundusze Europejskie dla Rozwoju Społecznego, Działanie 01.04 Rozwój systemu edukacji.
Rozwiń artykuł Informacja o rozpoczęciu realizacji projektu partnerskiego „Rozwój systemu monitoringu karier absolwentów i absolwentek szkół ponadpodstawowych” -
Centrum Informatyczne Edukacji z dniem 31 sierpnia 2018 r. przystępuje do realizacji projektu pn. „Tworzenie e-materiałów dydaktycznych do kształcenia ogólnego – etap II”, realizowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój, Oś priorytetowa II (Działanie 2.10: Wysoka jakość systemu oświaty), który został powierzony do realizacji Ośrodkowi Rozwoju Edukacji Decyzją nr UDA.POWR.02.10.00-00-0007/18-00 Ministra Edukacji Narodowej z dnia 31 sierpnia 2018 r. Partnerem wiodącym w przedmiotowym projekcie jest Ośrodek Rozwoju Edukacji. Centrum Informatyczne Edukacji jest Partnerem Technologicznym. Szczegółowy zakres partnerstwa reguluje Porozumienie o partnerstwie zawarte w dniu 28 sierpnia 2018 r. między Ośrodkiem Rozwoju Edukacji i Centrum Informatycznym Edukacji.
Rozwiń artykuł Informacja o rozpoczęciu realizacji projektu partnerskiego pn. „Tworzenie e-materiałów dydaktycznych do kształcenia ogólnego – etap II” -
Centrum Informatyczne Edukacji, jako beneficjent projektu realizowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój, Oś priorytetowa II, Działanie 2.10 Wysoka jakość systemu oświaty, typ operacji nr 8, zgodnie z art. 33 ustawy z dnia 11 lipca 2014 r. o zasadach realizacji programów w zakresie polityki spójności finansowanych w perspektywie finansowej 2014 – 2020 (t.j. Dz. U. z 2017 roku poz.1460 z późn. zm.), ogłasza otwarty nabór Partnera technologicznego w celu wspólnej realizacji projektu pn.: „Wdrożenie Krajowego Systemu Danych Oświatowych”.
Rozwiń artykuł Ogłoszenie o otwartym naborze Partnera do wspólnego przygotowania i realizacji projektu partnerskiego „Wdrożenie Krajowego Systemu Danych Oświatowych” -
Nazwa projektu
INTEGRACJA BAZ DANYCH SYSTEMU OŚWIATY
realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój na lata 2014-2020, Oś Priorytetowa II: Efektywne polityki publiczne dla rynku pracy, gospodarki i edukacji, Działanie 2.10: Wysoka jakość systemu oświaty.