Centrum Informatyczne Edukacji
  • Skargi i wnioski

    Szanowni Państwo,

    Centrum Informatyczne Edukacji w Warszawie załatwia wyłącznie skargi i wnioski należące do zakresu swojej właściwości. Skargi nienależące do kompetencji CIE podlegają przekazaniu do właściwych organów.

    Zgodnie z § 8 pkt 1 rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 8 stycznia 2002 r w sprawie organizacji przyjmowania i rozpatrywania skarg i wniosków, skargi i wnioski niezawierające imienia i nazwiska ( nazwy ) oraz adresu wnoszącego pozostawia się bez rozpatrzenia.

    Skargi i wnioski do CIE można składać:

    1. drogą pisemną na adres: Dyrektor Centrum Informatycznego Edukacji  w Warszawie Al. J. Ch. Szucha 25, 00-918 Warszawa;
    2. za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: sekretariat@cie.gov.pl;
    3. za pośrednictwem platformy e-PUAP, skrytka odbiorcza: /CIE/SkrytkaESP/

    Interesanci zgłaszający się w sprawach skarg i wniosków przyjmowani są w siedzibie CIE, w sytuacji, jeżeli nie jest możliwe złożenie skargi drogą pisemną, po wcześniejszym uzgodnieniu terminu telefonicznie lub mailowo.

    Podstawa prawna:

    1. Ustawa z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (t.j. Dz. U. z 2020 r., poz. 256) Dział VIII ,, Skargi i wnioski’’.
    2. Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 8 stycznia 2002 r w sprawie organizacji przyjmowania i rozpatrywania skarg i wniosków (Dz. U. z 2002 r., nr 5, poz. 46).
    Rozwiń artykuł Skargi i wnioski
Podmiot udostępniający informacje: Centrum Informatyczne Edukacji Data stworzenia : 2023-05-24 13:18 Autor : Redaktor BIP Data publikacji : 2023-05-24 13:18 Osoba udostępniająca na stronie : Monika Stefaniak Data ostatniej modyfikacji : 2024-01-24 13:59 Osoba modyfikująca : Redaktor BIP