-
Szanowni Państwo,
Centrum Informatyczne Edukacji w Warszawie załatwia wyłącznie skargi i wnioski należące do zakresu swojej właściwości. Skargi nienależące do kompetencji CIE podlegają przekazaniu do właściwych organów.
Zgodnie z § 8 pkt 1 rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 8 stycznia 2002 r w sprawie organizacji przyjmowania i rozpatrywania skarg i wniosków, skargi i wnioski niezawierające imienia i nazwiska ( nazwy ) oraz adresu wnoszącego pozostawia się bez rozpatrzenia.
Skargi i wnioski do CIE można składać:
- drogą pisemną na adres: Dyrektor Centrum Informatycznego Edukacji w Warszawie Al. J. Ch. Szucha 25, 00-918 Warszawa;
- za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: sekretariat@cie.gov.pl;
- za pośrednictwem platformy e-PUAP, skrytka odbiorcza: /CIE/SkrytkaESP/
Interesanci zgłaszający się w sprawach skarg i wniosków przyjmowani są w siedzibie CIE, w sytuacji, jeżeli nie jest możliwe złożenie skargi drogą pisemną, po wcześniejszym uzgodnieniu terminu telefonicznie lub mailowo.
Podstawa prawna:
- Ustawa z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (t.j. Dz. U. z 2020 r., poz. 256) Dział VIII ,, Skargi i wnioski’’.
- Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 8 stycznia 2002 r w sprawie organizacji przyjmowania i rozpatrywania skarg i wniosków (Dz. U. z 2002 r., nr 5, poz. 46).